Ads 468x60px

Labels

Thursday, November 19, 2009

- Tag dari Eynda

Chik Na ade 2 tag yg nak kena jawab nih... satu dari blogger Eynda dan lagi satu dari Alya. Hari ni jawab Eynda dulu sebab eynda punya senang kerja sikit..Alya punya .. sok sok lak..sebab banyak kojo nak kena buat berkenaan tag dari Alya..


a. Write five (5) interesting facts about the person who gaves you this award.


  1. ade sepasang anak..satu lelaki, satu pompuan... (macam Chik Na gak)
  2. surirumah yg tak buta IT (sama cam Chik Na gak)
  3. rajin buat workout ( yg ni tak sama ngan Chik Na :)   )
  4. sedang diet cabaran 99 hari tanpa nasi (yang ni pun tak sama macam chik Na, salute sama eynda)
  5. baru dapat camera DSLR D5000 
b. Jot down ten (10) interesting facts about yourself and your hobbies...
  1. suka tenet
  2. suka baca buku/newspaper sebelum tido
  3. suka shopping
  4. ade satu anak lelaki, satu anak pompuan
  5. selalu kena tinggal suami sebab bekerja diluar negara
  6. suka jalan jalan makan angin
  7. sensitive
  8. suka jahit manik
  9. berasal dari kota bharu
  10. bercita-cita nak further study
c. pick your ten (10) more deserving recipients and the describe them 
  1. mamamin - suka berpuisi
  2. cik mas (meet auntie mas) - tengah menunggu cahayamata pertama
  3. Alya ( me, myself & I ) - sedang menunggu cahayamata kedua
  4. azi (journey of Life) - hobi jahit manik
  5. Hamizah (From the deep inside of me) - tinggal kat perth 
  6. Ibu Hani (Me and my 3 girls) -  baru balik yogyakarta
  7. Liana  (Inilah dunia kita) - ade online shop, Hasya, Muslimah shop
  8. Siti Murni (Sister's little diary) - bekerja kat property developmeny
  9. Rosma ( Memories of us Rosma) - suka main bowling
  10. Shida (Gorgeous mama Diaries) - ade sapasang anak
So kepada yg terpilih kali ni sila la jawab tag dari Chik Na yea!!!!

      3 comments:

      rosma said...

      kak , rosma dah jawab tag kak..nanti mai semak ye....

      LiAnA said...

      uitt wakaka eynda dh bg TAG ni.. tp lom jwb lai.. anyway tq yer ingat nak tagku hehe

      alyyani said...

      baek k.mas! your tag is ondway :)

      LinkWithin

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
       

      Followers

      Latest Comments

      Follow by Email

      Visitor

      Free Counter

      Pageviews last month

       
      Blogger Templates