Ads 468x60px

Labels

Wednesday, October 7, 2009

- Open House Lestari Perdana 8

Pada 4 Oktober lalu yang lalu, Persatuan Penduduk LP 8 sekali lagi mengadakan majlis rumah terbuka Aidil Fitri. Majlis bermula pukul 11 pagi hingga ke petang. Sabtu malam diadakan majlis gotong royong untuk membakar lemang dan masak rendang ayam kampung.

Kali ini pot luck untuk penduduk di jalan LP 8/4 adalah menyediakan biskut raya or mee goreng. Chik Na mulanya nak goreng mee, tetapi memandangkan pagi tu Chik Na ke rumah brother in law (BIL) menjemput mother in law (MIL) ke rumah maka hasrat Chik Na terkubur sebabnya dok bersembang lama ngan SIL & BIL sambil makan breakfast roti canai yang Chik Na bawa. Alih alih tgk jam dah pukul 11 am.. berkejar Chik Na balik ke rumah yang dalam 10 min perjalanan.

Balik rumah rilex jap, pastu cari biskut raya yang perlu dikorbankan untuk majlis tersebut..nasib ader lagi biskut raya yang belum buka :). Dalam 12.30, Chik Na & anak-anak, MIL dan adil lelaki yang setia menemani Chik Na sekeluarga berangkat ke majlis tersebut. Majlis rumah terbuka LP 8 diadakann di perkarangan surau An Nur.

Memandangkan Chik Na missed-place camera Chik Na sejak balik raya (masih mencari lupa letak mana), maka boleh lah u all ke link kat bawah ni untuk melayari gambar gambar dari ihsan jiran Chik Na.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers

Latest Comments

Visitor

Free Counter

Pageviews last month

 
Blogger Templates