Ads 468x60px

Labels

Sunday, April 25, 2010

- Nasi lemak beras basmathi dan udang besar

Breakfast pagi ni Chik Na sediakan Nasi lemak dari beras basmathi yg En. Zaidi bawa balik dari Syria dan Sambal Udang yg udangnya diberi oleh K. Aishah tempohari. 
Punyalah lama peram udang tu sebab kalu masak hari weekdays nanti takde sapa nak makan..
Hanya weekend rumah Chik Na ni meriah ngan ahli keluarga :-)

7 comments:

Ibuhani said...

beras basmathi mmg sedap kan buat nasi lemak....sbb nasi dia berderai. K.ani kalau buat nasi lemak sebelah pg.....masa lunch x payah masak lg :)

Chik Na said...

ibuhani: samalah...memang tak masak tengahari dah..mlm pun depa nak makan ringan ringan je dah..

Nida said...

Chik Na... sedapnya.. terutama udang tu, menggiurkan sungguh

p/s: nanti Nida buat tag tu ye.. :)

Hamizah said...

daku teringin juga chik Na..

Lady of Leisure said...

sedapnya nasi lemak ni chik na...

eynda said...

Sedapnyer nasi lemak...beras basmathi memang sedap kalau buat nasi yg berasa kan...nasi lemak...nasi tomato..nasi briyani... :-)

Mummy Nana said...

salam....
sedapnya udang besar tu....:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers

Latest Comments

Follow by Email

Visitor

Free Counter

Pageviews last month

 
Blogger Templates