Ads 468x60px

Labels

Tuesday, September 15, 2009

- Bergaya ngan tudung Ariani /ala ala ariani

Anak dara Chik Na ni suka betul ambik tudung tudung Ariani or ala ala Ariani ChikNa main main kat rumah sorang-sorang. Dah banyak kali hint kat Chik Na suruh belikan tudung macam tu untuk dia. Reasonnya tudung dia untuk pakai g ngaji semuanya dah pendek pendek & kecik kecik dah. Bila ingat balik memang la tudung dia dah pendek pendek sebab badan dia dah macam budak darjah 2 or 3 ..


Sufia ni kadang suka gayakan tudung tu berlapis lapis.. kadang pakai tudung dia yang kecik tu kat dalam ...

Kadang pakai tudung kosong kat dalam kemudian pakai tudung bunga bunga kat luar.. pandai bergaya, padahal Chik Na tak pernah pakai berlapis lapis macam tu.. bila tanya "mana adik dapat fesyen ni".. Dia jawab ..."dalam majalah kan ader fesyen lagu ni"..


Kadang selapis je.. biasanya luas muka tu kena la dia pin sket supaya muat muka dia


Yang pink ni memang yang paling dia suka ambik main/pakai.


Yang ni pun dis suka gak..


Ari ni pergi ngaji pun dia pakai tudung Ariani Chik Na.

2 comments:

cik mas said...

ni ikut sapa la ni suka bergaya.. ikut mama dia kot.. :)

alyyani said...

budak2 kalau pakai tudung comel sgt. mlm td, masa test tudung utk nia, kejap je, lepas tu dia tarik2. huhu.. anak saya taknak tutup aurat ni. cmne nak bawak gi masjid di pagi raya. hehee..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers

Latest Comments

Follow by Email

Visitor

Free Counter

Pageviews last month

 
Blogger Templates