Ads 468x60px

Labels

Sunday, February 13, 2011

- My feberet fruit


Inilah buah kegemaran Chik Na... sebiji besar pun Chik Na boleh habiskan sorang-sorang..tak kira la yang masam or yang manis ...

Apa pulak kegemaran kamu???

10 comments:

siti murni said...

Buat koktel sedap nih!
Saya suka buah pear..kalau tempatan pulak suka buah jambu yang 'seedless' tu...

Piasara said...

akak suka gak nenas ni,tp suka yg manis jer.kalau ada kuah rojak lagi best ler..
kdg2 buat gulai cam hari ni..buat ngan kerang,sedap..

Nurul Izza said...

nenas tu iza mmg lgsg xsuka.bukan xsuke tapi entah... kata doc iza xleh nk mkn sgt nenas ni. org tua kata tajam..mmg period iza dulu asyik sakit perut je.tapi yg pasti, ms kecik mama letak nenas la utk halang iza drpd masuk dapur.maklumlah buas sgt! yg kelakarnya, mmg ms kecik iza xmsk dapur kalau letak nenas di tepi pintu dapur.kata mama smpikan nenas tu buruk.hahah mcm xcaye je..

iza suka buah jambu..waaaa bestnye kalau dpt skg!

kakcik said...

Kakcik suka durian. :)

✿ etiey ✿ said...

wah fevrert saya juga nih. nenas kampung lg sedappp! wak meleelh pulak..

OneSimpleMother said...

uh.. kecur air liur ku.. kita pun suka nenas ni. segar jer rasanya kalau makan sejuk2 tu kn..

BIONIC WOMEN said...

kalau makan ni saya selalu gatal lidah..huhuhu..ada petua?

chekna @ mama ziyad said...

skit2la bleh la makan, yg manis la.. yg masam mmg xbleh masuk.. tp tu la, bila makan tu mesti gatal lidah..

Lady of Leisure said...

suka jugak, lelebih lagi cicah dengan kuah rojak yg hitam, manis n pedas tu.. hehe

alyyani said...

nenas suka. tp kena bung mata dia habis2. heheh.. sy suka epal ijau :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers

Latest Comments

Follow by Email

Visitor

Free Counter

Pageviews last month

 
Blogger Templates