Ads 468x60px

Labels

Saturday, February 12, 2011

- Jom Breakfast

Gud morning!!!!  Jom breakfast Nasi Lemak...


Dah banyak hari Sufia minta buatkan nasi lemak... so dengan rajinnya Chik Na buat nasi lemak beras basmathi  pagi ni. Walaupun nasi lemak ikan bilis je.. Sufia siap tambah makan nasi lemak pagi ni....dia kata nasi lemak pagi ni special sikit.. apa-apa je lah sufia :)

10 comments:

Nadiah Sidek said...

nasi lemak fav nadiah! ;)

OneSimpleMother said...

memang nmpk tempting nasi lemak ni.. nak sikit.. kita bekfas roti bakar jer.. :)

kakcik said...

Sedapnya - nyum nyum... :)

Chik Na said...

Nadiah: boleh geng dengan sufia lah :)

Chik Na said...

cik mas: bagus breakfast roti bakar..goud for yr health

Chik Na said...

kakcik: apa agaknya breakfast kakcik pagi nih

Lia said...

sedapnya.. patutlah sufia siap bertambah nasi tu..

Lady of Leisure said...

sedapnya chikna, terus rasa nak buta nasi lemak ni hehe

alyyani said...

salam kak, lama tak kesini. akak pun on off. hehehe... mmg kalau masak sendiri, anak laju je makan. siap sufia puji lg tuh. cerdik! :)

BIONIC WOMEN said...

wah panjang2 ek beras tuh..x pernah try wat nasi lemak ngan beras basmathi lagih nih..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers

Latest Comments

Follow by Email

Visitor

Free Counter

Pageviews last month

 
Blogger Templates