Ads 468x60px

Labels

Saturday, May 21, 2011

- Our Breakfast Today : Ubi Kayu n Kopi-O

Ubi Kayu yang sangat empuk...  tambah sedap dimakan bersama kopi-O.
Faiz n Sufia makan berkali-kali :D
Semalam semasa jalan di pasar malam berhampiran rumah ternampak orang jual ubi kayu yang macam baru di harvest. Berkenan pulak dihati.. dah jalan pass thru.. patah balik beli ubi kayu tu. Sekilo, RM 2.50..beli 1 1/2 kg.

Bangun pagi terus rebus ubi kayu ni... memang ubi kayu baru....cepat empuk dan sangat gebu isinya. Rasa terkilan plak beli sikit je ubi tu, kalau tak, boleh buat kueh minum petang.

2 comments:

kasihredha said...

sedapnya chik na...
akak memang suka makan dengan kelapa parut ni...huhu
macam nak cari ubi sekarang juga..hihi

Lia said...

lamanya tak mkn ubi kayu ni.. cicah dgn sambil ikan bilis pun sedapp ni.. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers

Latest Comments

Follow by Email

Visitor

Free Counter

Pageviews last month

 
Blogger Templates