Ads 468x60px

Labels

Monday, December 26, 2011

Flora n Fauna di Teratak Malaya

Assalamualaikum..wth

Gambar-gambar flora n fauna yang sempat dicapture sepanjang berada di Teratak Malaya. Chik Na suka landscape di sekitar Teratak malaya resort ni.

Tak tau nama apa bunga ni walaupun ada ditanam dirumah Chik Na...tapi kat sini pokoknya lebih tinggi dari Chik Na yang tak berapa tinggi nih ..

Pokok sepit udang ni ditanam sepanjang jalan nak ke dewan utama








Cik Sufia yang sibuk berpayung sepanjang berada di sini...most of the time hujan gerimis ..




Tak pernah jumpa pokok ni yang berbunga hijau...

Suka sangat di Teratak Malaya ni.... bila bangun pagi udaranya amat nyaman berserta bunyi kicauan burung dan deruan air sungai :D

4 comments:

kasihredha said...

Teratak Malaya ni kat mana chikna?
cantikkk

marinahunny said...

Kat mana ni chik na. Mcm syok je.. Mecing plak bju si comel tu dgn tumbuhan sekeliling dia..

Chik Na said...

kasehredha n marinahunny: kat janda baik,pahang :D

azi said...

suka tempat2 macam ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers

Latest Comments

Follow by Email

Visitor

Free Counter

Pageviews last month

 
Blogger Templates