Ads 468x60px

Labels

Wednesday, March 25, 2015

Traveloh Haji Mengusik Hati

Assalamualaikum,

Asyik menyepi je Chik Na ni kan... been bz with my business n class-class ilmiah mahupun rohani.

Alhamdulillah !! walaupun bz dengan macam-macam Chik Na masih sempat membeli dan mengumpul buku buku yg nak dibaca tapi tak baca-baca .. hik hik hik

Dah selamat sampai dihantar adik poslaju jap tadi

Dah lama Chik Na nak beli buku ni tapi tak beli beli juga... kebetulan dua hari lepas Chik Na nampak ada kawan share di FB ada sale buku up to 50% di BOOKCAFE. Bila pi kat website tu ada lak buku yg lama dok dlm list nak beli.Dan yang lagi menarik hati, buku tersebut ada diskaun 50%....Apalagi dgn pantasnya Chik Na order buku tersebut. Bookcafe ni kedai buku online kepunyaan publisher PTS.

suka beli dengan PTS....buku pasti sampai dgn selamat dan tidak rosak... dibungkus dengan baik sekali...berlapis-lapis
Niat nak beli buku ni dah lama, sekitar Disember 2014 semasa menerima surat panggilan untuk menunaikan haji pada tahun ni. Alhamdulillah syukur kerana dah terpilih untuk menunaikan haji pada tahun 2015. Doakan Chik Na semoga segala urusan haji dipermudahkan dan diberi kesihatan yang baik sepanjang persediaan dan semasa menunaikan haji kelak.


Walaupun pernah ke Mekah dan Madinah utk menunaikan umrah beberapa tahun lalu, niat utk menambahkan ilmu dengan membaca pengalaman haji Prof Muhd Ibrahim Kamil dan Roza Roslan dah lama disemat dihati. Kata orang pengalaman menunaikan umrah tak sama dengan pengalaman menunai rukun ke 5 ini... 

Semoga buku yang ni Chik Na akan habis khatam sebelum menunaikan haji nanti... insyaAllah :D

9 comments:

Kakcik Nur said...

Kakcik dah beli buku ini dan skrg ada kat adik yg pinjam utk baca...:)

Chik Na said...
This comment has been removed by the author.
Chik Na said...

alhamdulillah..kak chik memang suka membaca kan!.. Chik Na suka membeli je..hik hik hik

Mirabeads azi said...

alhamdulillah...moga dipermudahkan segala urusan. Doakan utk kawan2 ....

Nooriah Abdullah said...

semoga allah permudahkan urusan chikna ya aminnn

Chik Na said...

tq Azie.. insyaAllah akan doa kawan kawan agar dapat menunaikan haji

Chik Na said...

Tq Kak Noor ...aminnn :D

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

SUKARMAN MALAYSIA said...

SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259 ATAU KLIK SITUS DANA GAIB

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers

Latest Comments

Follow by Email

Visitor

Free Counter

Pageviews last month

 
Blogger Templates