Ads 468x60px

Labels

Wednesday, March 25, 2015

Traveloh Haji Mengusik Hati

Assalamualaikum,

Asyik menyepi je Chik Na ni kan... been bz with my business n class-class ilmiah mahupun rohani.

Alhamdulillah !! walaupun bz dengan macam-macam Chik Na masih sempat membeli dan mengumpul buku buku yg nak dibaca tapi tak baca-baca .. hik hik hik

Dah selamat sampai dihantar adik poslaju jap tadi

Dah lama Chik Na nak beli buku ni tapi tak beli beli juga... kebetulan dua hari lepas Chik Na nampak ada kawan share di FB ada sale buku up to 50% di BOOKCAFE. Bila pi kat website tu ada lak buku yg lama dok dlm list nak beli.Dan yang lagi menarik hati, buku tersebut ada diskaun 50%....Apalagi dgn pantasnya Chik Na order buku tersebut. Bookcafe ni kedai buku online kepunyaan publisher PTS.

suka beli dengan PTS....buku pasti sampai dgn selamat dan tidak rosak... dibungkus dengan baik sekali...berlapis-lapis
Niat nak beli buku ni dah lama, sekitar Disember 2014 semasa menerima surat panggilan untuk menunaikan haji pada tahun ni. Alhamdulillah syukur kerana dah terpilih untuk menunaikan haji pada tahun 2015. Doakan Chik Na semoga segala urusan haji dipermudahkan dan diberi kesihatan yang baik sepanjang persediaan dan semasa menunaikan haji kelak.


Walaupun pernah ke Mekah dan Madinah utk menunaikan umrah beberapa tahun lalu, niat utk menambahkan ilmu dengan membaca pengalaman haji Prof Muhd Ibrahim Kamil dan Roza Roslan dah lama disemat dihati. Kata orang pengalaman menunaikan umrah tak sama dengan pengalaman menunai rukun ke 5 ini... 

Semoga buku yang ni Chik Na akan habis khatam sebelum menunaikan haji nanti... insyaAllah :D

7 comments:

Kakcik Seroja said...

Kakcik dah beli buku ini dan skrg ada kat adik yg pinjam utk baca...:)

Chik Na said...
This comment has been removed by the author.
Chik Na said...

alhamdulillah..kak chik memang suka membaca kan!.. Chik Na suka membeli je..hik hik hik

Azirahman said...

alhamdulillah...moga dipermudahkan segala urusan. Doakan utk kawan2 ....

Unknown said...

semoga allah permudahkan urusan chikna ya aminnn

Chik Na said...

tq Azie.. insyaAllah akan doa kawan kawan agar dapat menunaikan haji

Chik Na said...

Tq Kak Noor ...aminnn :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers

Latest Comments

Follow by Email

Visitor

Free Counter

Pageviews last month

 
Blogger Templates